< Шосткинський інститут Сумського державного університету - ТУГАЙ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА - директор інституту , кандидат філософських наук,старший викладач

ТУГАЙ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

директор інституту , кандидат філософських наук,старший викладач кафедри

Освіта:

Київський національний університет ім. Т. Г. Шевченка, історичний факультет, спеціальність – історик, викладач історії. У 2009 р. захистила кандидатську дисертацію на тему “Формування духовної культури майбутніх інженерних кадрів” та здобула науковий ступінь кандидата філософських наук за спеціальністю 09.00.10 – філософія освіти.

Коло наукових інтересів:

  • • системний аналіз проблеми формування духовної культури студентів технічного університету на основі морально-етичних норм.

Читає навчальні курси:

  • • логіка;
    • соціологія;
    • правознавство;
    • історія України;
    • політологія;
    • філософія.

Трудова діяльність:

1998 р. - учитель історії спеціалізованої школи з поглибленим вивченням англійської мови № 207 м. Києва;
- 2002-2003 рр. - учитель історії та права спеціалізованої школи з поглибленим вивченням німецької мови № 220 м. Києва;
- 2003-2005 рр. – методист навчально-методичного відділу ШІСумДУ; за сумісництвом викладач кафедри фундаментальних та загальнонаукових дисциплін;
- 2005-2011 рр. – викладач, згодом старший викладач кафедри економічних та соціальних дисциплін ШІСумДУ, за сумісництвом методист кафедри;
- з 2007 р. – голова первинної профспілкової організації ШІСумДУ;
- з 2011 р. – старший викладач кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін ШІСумДУ, в.о. завідуючого кафедрою;
- з 2013 року - завідувач кафедри фундаментальних та загальнонаукових дисциплін Шосткинського інституту, заступник декана денної форми навчання.
- з 2016 року - директор Шосткинського інституту СумДУ.

Інші обов'язки:

Директор Шосткинського інституту СумДУ

Публікації:

+ Наукові авторські статті, опубліковані у фахових виданнях :

• Тугай Н.О. Політична культура інженерних кадрів як проблема виховання. / Матеріали міжнародної наукової конференції „Другі міжнародні Драгоманівські читання". 25-26 квітня, Київ, 2007.
• Тугай Н.О. Культура інженерних кадрів як проблема виховання. / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Духовна спадщина Лівобережної України: соціально-філософський зміст природи, суспільства, релігії та освіти”. 18-19 травня 2007 р. – Київ, 2007.
• Тугай Н.О. Соціально-економічні аспекти системи виховання інженерних кадрів. / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Лівобережна Україна у Всеукраїнському філософсько-культурному вимірі”. – 21 вересня 2007 р. Київ.
• Тугай Н.О. Роль гуманітарних наук у формуванні світоглядної культури майбутніх інженерних кадрів. / Матеріали міжнародної наукової конференції „Гуманітаризація вищої освіти”. 14-15 квітня 2008 р., Дніпропетровськ.
• Тугай Н.О. Особливості засвоєння правових джерел в процесі організації самостійної роботи студентів. \ Матеріали науково-методичної конференції «Організаційно-методичне забезпечення самостійної роботи студентів: стан, проблеми, перспективи». Полтава, 2010 р.
• Тугай Н.О. Моральні чинники як орієнтири духовної культури в становленні особистості студента. / Матеріали науково-практичної конференції «Духовний потенціал сучасного суспільства». Кіровоград, 2011 р.
• Тугай Н.О. Формування духовної культури майбутніх інженерних кадрів як навчальна проблема / Актуальні філософські та культурологічні проблеми сучасності. Альманах. Збірник наукових праць – Київ, 2007. – Вип. 20. С 149 – 155.
• Тугай Н.О. Формування загальної культури інженерних кадрів як соціальна проблема. / Вища освіта України. – Київ, 2007. - № 3. С. 44 – 47.
• Тугай Н.О. Формування духовної культури майбутніх інженерів як навчальна проблема. \ Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 7. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія. – Київ, 2007 р. С.246-252.
• Тугай Н.О. Роль суспільних наук у формуванні духовної культури інженерних кадрів./ Вища освіта України. – Київ, №4. – 2008 р. С. 46-50.
• Тугай Н.О. Гуманітарні дисципліни в технічному університеті: проблеми реалізації. / Нова парадигма: журнал наукових праць. – Київ, 2009. – № 71. С. 86-99.

Теги: КафедриНавчанняВступ