ЗАОЧНА ТА ДИСТАНЦІЙНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Навчання на заочній та дистанційної формі – це найкраща можливість здобути вищу освіту
та підвищити свою кваліфікацію без відриву від виробництва або іншої основної діяльності.
Навчально-методичний відділ – структурний підрозділ ШІСумДУ, головним завданням якого є координація роботи кафедр по плануванню та методичному забезпеченню навчального процесу на рівні сучасних вимог вищої освіти.
Відділ займається організацією навчального процесу, координує розробку навчальних планів, розраховує навантаження професорсько-викладацького складу і кафедр, складає розклади занять, формує каталоги дисциплін за вибором студента, всіляко вдосконалює організацію навчального процесу з тим, щоб досягти високого рівня підготовки здобувачів вищої освіти, зробити їх конкурентоспроможними на сучасному ринку праці.
Відділ забезпечує:
• своєчасне складання і коригування розкладу занять, узгодженого з усіма кафедрами;
• здійснення контролю за організацією навчального процесу;
• організацію розробки складових методичного забезпечення навчального процесу: навчальних планів, робочих програм навчальних дисциплін та програм практичної підготовки, забезпечення навчально-методичних комплексів навчального дисциплін;
• моніторинг та самооцінку навчально-методичного забезпечення закріплених за кафедрами дисциплін, методичних матеріалів для проведення атестації здобувачів вищої освіти;
• надання методичної допомоги кафедрам щодо складання звітної документації;
• розрахунок та облік навчального навантаження кафедр;
• забезпечення розподілу річного навантаження науково-педагогічних працівників за кафедрами та коригування його протягом року;
• здійснення контролю за підвищенням кваліфікації науково-педагогічних працівників;
• контроль за впровадженням рішень Ради із забезпечення якості вищої освіти в освітню діяльність ШІСумДУ.
Відділ тісно співпрацює з бухгалтерією, відділом кадрів, кафедрами інституту.
Фахівці відділу з денної та заочної форм навчання:
• співпрацюють зі студентським активом;
• здійснюють організаційну роботу зі студентами;
• контроль за відвідуванням навчальних занять студентами;
• здійснюють допуск до екзаменаційних сесій, до захисту кваліфікаційних робіт;
• ведуть організацію та контроль за ліквідацією академічної заборгованості;
• здійснюють переведення студентів з курсу на курс, з однієї форми навчання на іншу, надання академічних відпусток, відрахування, поновлення, зарахування і випуск, своєчасну підготовку наказів по особовому складу студентів;
• займаються оформленням академічних довідок;
• ведуть організацію виписок та видачу дипломів, додатків до них, підготовку відповідної документації;
• ведуть роботу щодо моніторингу руху контингенту студентів, їх стипендіального забезпечення.
Контактна інформація:
Заочна форма навчання: [email protected], аудиторія 320
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ – це
форма навчання, що поєднує аудиторні заняття протягом певного періоду в університеті
з самостійною роботою вдома. На початку кожного семестру проводиться настановча сесія,
на якій прослуховуються лекції, виконуються лабораторні роботи, отримуються контрольні
завдання і необхідна навчально-методична література. Протягом навчального семестру,
згідно з розкладом, проводяться консультації студентів викладачами кафедр.
ВИ МАЄТЕ :
• можливість працювати і навчатись одночасно;
• можливість навчання на бюджеті;
• можливість навчання на військовій кафедрі;
• застосування елементів дистанційного навчання;
• висококваліфікований професоро-викладацький склад;
• сучасні спеціалізовані лабораторії та комп’ютерні класи;
• індивідуальний підхід до кожного студента.
ПЕРЕВАГИ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
• Можливість поєднувати навчання з роботою і відразу застосовувати отримані знання і навички на практиці.
Це дозволяє випускникам не тільки претендувати на більш високооплачувані посади після закінчення університету,
а й швидше просуватися по кар’єрних сходах.
• Впевненість у завтрашньому дні – диплом державного зразка з обраної спеціальності
• Отримання якісної освіти, проживаючи в рідному місті чи сільській місцевості
• Порівняно низька вартість
• Навчання в комфортному для себе темпі в порівнянні з денною формою, дотримуючись навчального плану і розкладу настановчо-екзаменаційних сесій.
ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ВСТУПУ ЗА СТУПЕНЕМ БАКАЛАВРА НА ОСНОВІ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ —
• копія документа, що посвідчує особу
• копії документа державного зразка про повну загальну середню освіту з додатком
• копія шлюбного свідоцтва (для осіб, які мають розбіжності у прізвищах в документах (паспорт, диплом)
• копія сертифіката (сертифікатів) зовнішнього незалежного оцінювання(якщо передбачається умовами вступу)
• копія довідки про ідентифікаційний код
• копія військово-облікового документа – для військовозобов’язаних (крім випадків, передбачених законодавством)
• документи, що дають право на пільги (оригінал або завірена копія)
• чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см
ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ВСТУПУ ЗА СТУПЕНЕМ БАКАЛАВРА (СКОРОЧЕНИЙ ТЕРМІН НАВЧАННЯ) НА ПІДСТАВІ ДИПЛОМУ МОЛОДШОГО СПЕЦІАЛІСТА,
ФАХОВОГО МОЛОДШОГО БАКАЛАВРА, МОЛОДШОГО БАКАЛАВРА —
• копія документа, що посвідчує особу
• копія військово-облікового документа – для військовозобов’язаних (крім випадків, передбачених законодавством)
• копія документа державного зразка про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень,
на основі якого здійснюється вступ, і копію додатка до нього
• копія шлюбного свідоцтва (для осіб, які мають розбіжності у прізвищах в документах (паспорт, диплом)
• копія сертифіката (сертифікатів) зовнішнього незалежного оцінювання (якщо передбачається умовами вступу)
• копія довідки про ідентифікаційний код
• документи, що дають право на пільги (оригінал або завірена копія)
• чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см
ФОРМАТ НАВЧАННЯ —
Настановчо-екзаменаційні сесії відбуваються 2 рази на рік тривалістю до 2-х тижнів,
під час яких проводяться навчальні заняття, складання заліків та іспитів.
Самостійно опанування навчальних дисциплін відбувається в міжсесійний період.
Під час сесії здійснюються всі форми навчального процесу, передбачені планом
(навчальні заняття: лекції і лабораторні, практичні, та контрольні заходи):
• лекції для студентів-заочників, як правило, мають установчий, концептуальний,
узагальнений і оглядовий характер
• практичні і лабораторні роботи повинні забезпечувати формування необхідної сукупності навичок та умінь
і їх належного рівня.
ТРИВАЛІСТЬ НАВЧАННЯ —
Для здобуття ступеня бакалавра:
• 4 роки – на основі повної загальної середньої освіти
• 3 роки – на основі диплому молодшого спеціаліста, фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра.